مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اسفند 1399 ساعت 09:302021-03-14پزشكي

توقف تست رایگان کرونا در مترو تهران به دلیل کمبود کیت


معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران با بیان اینکه متولی اصلی تست کرونا رایگان در این ناوگان وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی است، اعلام کرد: ظاهرا بدلیل کمبود کیت این تست رایگان در مترو متوقف شده است.

سید مجتبی تقوی نژاد روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا گفت: شرکت بهره برداری مترو مسئولیت تست کرونا ندارد اما بر حسب مسئولیت اجتماعی خود اوایل دی ماه با شرکت شهر سالم شهرداری تهران و دانشگاه علوم پزشکی وارد مذاکره شدیم و با توجه به اینکه هزاران نفر از شهروندان روزانه از مترو استفاده می کنند آمادگی داشتیم که فضایی برای این کار مهم در اختیار تیم شبکه بهداشت و درمان قرار بگیرد.

وی افزود: در اوایل ایستگاه های شوش و علی آباد در مناطق جنوبی تهران طرح تست کرونا رایگان ایجاد شد و در ادامه با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان البرز ایستگاه های مهرشهر، کرج و گلشهر تست رایگان کرونا انجام شد و در ادامه نیز ایستگاه های بیمه و اکباتان به این امکانات مجهز شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه ادامه داد: این طرح به خوبی پیش رفت و حتی آمادگی داشتیم همه ایستگاه های مترو به تست رایگان کرونا مجهز شوند که در نهایت بدلیل کمبود کیت تشخیص این تست در ناوگان مترو متوقف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقف تست رایگان کرونا در مترو تهران به دلیل کمبود کیت

توقف تست رایگان کرونا در مترو تهران به دلیل کمبود کیت