مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اسفند 1399 ساعت 09:402021-03-14اقتصادي

روحانی: طرح انتقال آب خلیج فارس به رفسنجان صنعت را متحول می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسن روحانی رییس جمهور پیش از ظهر امروز (یکشنبه) در آیین بهره برداری از طرح های ملی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از استماع گزارش های ارائه شده از سوی اردشیر سعد محمدی سرپرست معاونت معدنی وزارت صنعت، - رییس جمهور گفت: طرح انتقال آب خلیج فارس یک تحول بسیار بزرگ برای شرق کشور و تحول بزرگی برای تولیدات صنعتی به ویژه در تولید مس به وجود می آورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسن روحانی رییس جمهور پیش از ظهر امروز (یکشنبه) در آیین بهره برداری از طرح های ملی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از استماع گزارش های ارائه شده از سوی اردشیر سعد محمدی سرپرست معاونت معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت، اظهار داشت: فاز دوم خط اول انتقال آب خلیج فارس به رفسنجان، طرح بزرگی است که اولین فاز آن در آبان ماه افتتاح شد و ادامه دارد و ان شاءالله در سال های آینده هم خطوط دیگر آن افتتاح شود.

وی عنوان کرد: این طرح یک تحول بسیار بزرگ برای شرق کشور و تحول بزرگی برای تولیدات صنعتی به ویژه در تولید مس به وجود می آورد که هم تحول برای کشور و هم برای استان و هم برای مردم رفسنجان است.

رییس جمهور ادامه داد: در انتقال آب از جنوب به شمال که البته مرحوم رفسنجانی بسیار امید داشت که طرح بزرگتری باشد تا خلیج فارس را به دریای عمان متصل کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانی: طرح انتقال آب خلیج فارس به رفسنجان صنعت را متحول می کند

روحانی: طرح انتقال آب خلیج فارس به رفسنجان صنعت را متحول می کند