مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اسفند 1399 ساعت 09:452021-03-14اقتصادي

توزیع بسته های معیشتی و حمایتی در میان مددجویان بهزیستی استان تهران


معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران بر استفاده از ظرفیت سازمان هایی همچون صنعت معدن، شرکت شهرک ها، اتاق اصناف، بنگاه های اقتصادی بزرگ و غیره در جهت بهبود خدمت رسانی بهزیستی استان تاکید کرد.

- معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران بر استفاده از ظرفیت سازمان هایی همچون صنعت معدن، شرکت شهرک ها، اتاق اصناف، بنگاه های اقتصادی بزرگ و غیره در جهت بهبود خدمت رسانی بهزیستی استان تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شکراله حسن بیگی در جلسه شورای مشارکت های مردمی با بهزیستی استان تهران اظهار داشت: این شورا اقدامات لازم جهت توزیع بسته های معیشتی و حمایتی در میان مددجویان بهزیستی استان تهران را پیگیری کرد.

در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی و نیت های خیرخواهانه و با توجه به محدودیت های مالی، جلب مشارکت های مردمی ضروری است و باید در این زمینه فعال تر عمل کرد.

وی با اشاره به لزوم بهره گیری از ظرفیت های مختلف جهت جلب مشارکت های مردمی عنوان کرد: باید از ظرفیت سازمان هایی همچون صنعت معدن، شرکت شهرک ها، اتاق اصناف، بنگاه های اقتصادی بزرگ و غیره در جهت بهبود خدمت رسانی بهزیستی استان استفاده شود.

حسن بیگی تاکید کرد: مقوله مسئولیت اجتماعی اهمیت زیادی دارد و باید برنامه ریزی ها به صورتی باشد که امکان بهره گیری از ظرفیت های مختلف فراهم شود تا با مشارک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بسته های معیشتی و حمایتی در میان مددجویان بهزیستی استان تهران

توزیع بسته های معیشتی و حمایتی در میان مددجویان بهزیستی استان تهران