مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اسفند 1399 ساعت 10:052021-03-14اقتصادي

آزادراه شیراز-اصفهان نیازمند 600 میلیارد تومان است


رییس سازمان برنامه و بودجه فارس گفت: محور ایزدخواست به شیراز از پروژه آزادراه شیراز- اصفهان برای افتتاح اولیه در فاز نخست به600 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن نوروزی پیش از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سه طرح بزرگ در استان فارس در حال اجرا است که نیازمند تخصیص بودجه اند عنوان کرد: یکی از طرح های بزرگی که در استان فارس در جریان است طرح آزادراه ایزدخواست به شیراز (محور شیراز - اصفهان) است که در این طرح دولت مکلف به پرداخت 2 هزار میلیارد تومان اعتبار بود که تاکنون نسبت به پرداخت یک هزار و 200 میلیارد تومان اقدام کرده است.

وی ادامه داد: دولت مکلف به پرداخت 700 میلیارد تومان دیگر به این پروژه است و وزارت دفاع نیز با توجه به اینکه در این طرح مشارکت دارد مکلف به پرداخت 900 میلیارد تومان و تاکنون نیز بالغ بر 986 میلیارد تومان پرداختی داشته است اما شرکت عمران صدرا به عنوان یکی دیگر از شرکای این طرح تاکنون هیچ پرداختی نداشته و باید 400 میلیارد تومان به این طرح پرداخت کند.

نوروزی تاکید کرد: برای بهره برداری اولیه در فاز نخست این طرح نیاز است تا 600 میلیارد تومان اعتبار به طرح اختصاص یابد تا شرایط برای بهره برداری از این طرح فراهم شود این در حالی است که براساس پیش بینی های صورت گرفته مقرر شده تا انتهای مد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادراه شیراز-اصفهان نیازمند 600 میلیارد تومان است

آزادراه شیراز-اصفهان نیازمند 600 میلیارد تومان است