مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اسفند 1399 ساعت 10:052021-03-14سياسي

تسریع در بازسازی واحدهای مسکونی سی سخت بنا به فرمایش مقام معظم رهبری


رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به فرمایش مقام معظم در خصوص بازسازی مناطق زلزله سی سخت گفت: امیدواریم زمینه رضایت رهبر انقلاب را فراهم کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، علیرضا تابش در جمع خبرنگاران به اقدامات بنیاد مسکن در زلزله سی سخت اشاره کرد و گفت: امیدواریم زمینه رضایت مقام معظم رهبری که خواستار تسریع در کار زلزله زدگان بود را فراهم کنیم لذا همه براساس دستور ایشان سرعت عمل لازم را داشته باشیم.

رییس بنیاد مسکن کشور با بیان اینکه در کمتر از یک ماه از وقوع زلزله 29 بهمن سی سخت اقدامات خوبی صورت گرفته ، افزود: در طول این مدت ارزیابی تمام خانه های خانه های تخریبی صورت گرفته و تشکیل پرونده داده شد.

رییس بنیاد مسکن کشور با بیان اینکه در روزهای پایانی ارزیابی هستیم، گفت: تسهیلات ارزان قیمت هر واحد 100 میلیون و بلاعوض  10 میلیارد پرداخت کردیم، 1260 پرونده مسکن تشکیل شد که 680 واحد شهری و بیش از 500 واحد روستایی است.

وی با بیان اینکه 2هزار و 900 واحد تعمیراتی هستند و نیازی به تشکیل پرونده نیست، گفت: 2300 واحد معیشتی است، ضمن اینکه سر جمع اعتبارات 420 میلیارد تومان است که به سی سخت اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه بعد از ساخت واحدها اقدامات عمرانی از جمله احداث کوچه ها و خیابات ها صورت می گیرد، گفت: سیمان رایگان توسط بنیاد مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسریع در بازسازی واحدهای مسکونی سی سخت بنا به فرمایش مقام معظم رهبری

تسریع در بازسازی واحدهای مسکونی سی سخت بنا به فرمایش مقام معظم رهبری