مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اسفند 1399 ساعت 10:102021-03-14اقتصادي

با جشنواره فروش ویژه نوروزی بانی مد، سال 1399 را به خوشی تمام کنید!


با جشنواره فروش ویژه نوروزی بانی مد، سال 1399 را به خوشی تمام کنید! در آستانه نوروز 1400 مرکز خرید آنلاین بانی مد، با برپایی جشنواره فروش ویژه نوروزی یک بار دیگر فرصت استثنایی خرید لباس را برای مشتریانش فراهم کرده است.

با توجه به نزدیک شدن سال نو، این جشنواره فرصت مناسبی برای خرید با تخفیف های باورنکردنی است؛ در جشنواره فروش ویژه نوروز بانی مد، 40% تخفیف قطعی روی سبد خریدتان و تا 70% تخفیف بر روی هرکدام از محصولات بانی مد می توانید دریافت کنید.

به همین مناسبت در این مقاله به بررسی موفقیت های این مرکز خرید آنلاین که در آغاز هفتمین سال فعالیتش همه رکوردها را ازآن خود کرده است، پرداخته ایم.

شروع مسیرسبز موفقیت مرکزخرید آنلاین بانی مد فروشگاه اینترنتی بانی مد، فعالیت خود را به عنوان زیرمجموعه ای از برند بین المللی پرطرفدار جین وست، در سال 1393 آغاز کرد.

ازآنجایی که در برخی از شهرهای کشور، شعبه ای از این برند محبوب تأسیس نشده بود، مدیران جین وست ایران به این نتیجه رسیدند، تا با ایجاد یک فروشگاه اینترنتی که در سراسر ایران فعالیت داشته باشد، محصولات این برند پرطرفدار را به دست علاقه مندان در سراسر کشور برسانند.

استقبال بسیار بالا از این فروشگاه آنلاین باگذشت مدت کوتاهی از شروع فعالیتش سبب شد، مجموعه بانی مد فعالیت خود را گستر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با جشنواره فروش ویژه نوروزی بانی مد، سال 1399 را به خوشی تمام کنید!

با جشنواره فروش ویژه نوروزی بانی مد، سال 1399 را به خوشی تمام کنید!