مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اسفند 1399 ساعت 10:102021-03-14سياسي

آرامستان گچساران در هفته آخر سال باید به جد کنترل شود


برگزاری مراسمات تشییع و تدفین تنها در صبح انجام می شود و هرگونه نشست سیاسی در این وضعیت قرمز ممنوع و مراسم شادی و عروسی با مجوز شبکه بهداشت انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران، نشست  هفتاد و پنجمین ستاد مقابله با بیماری همچنان با تمامی ارگانها، نهادها در حال همکاری و فعالیت هستند که جای تقدیر  دارد.

 وی با اشاره به اینکه در این مدت  کارهای  خوبی در شهرستان  انجام گرفته  و در حال انجام است، ابراز کرد:  شرکت نفت، پتروشیمی، سدچم شیر و شرکت های بزرگ که پروتکل های خاص خود را دارد  و به خوبی این نکات بهداشتی را رعایت می کنند.

 فرماندار گچساران  اذعان کرد: خوشبختانه تمامی ارگان ها، نهادها و دستگاه های اجرایی برای مقابله با بیماری کرونا در حال فعالیت هستند که این عمل قابل تقدیر است.

 اتابک با اشاره به محور کمربندی گچساران گفت: بحث جاده کمربندی که یک پروژه بود که شهر را اذیت کرده  و با همکاری و تعاملی که صورت گرفته این پروژه تا 2 روز آینده به بهره برداری خواهد رسید .

وی  در ادامه با اشاره به بازگشایی محور کمربندی  گفت: نباید  از دهستان های دیگر از جمله خیرآباد لیشتر  که در مسیر تردد قرار دارند غافل شویم و انتظار می رود که مجموعه دهیاری ها را پای کار بیاوریم  و باید مراقب باشیم که بیماری به حاشیه شهر کشانده نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرامستان گچساران در هفته آخر سال باید به جد کنترل شود

آرامستان گچساران در هفته آخر سال باید به جد کنترل شود