مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اسفند 1399 ساعت 10:102021-03-14اقتصادي

افزایش 50 درصدی سرانه های خدماتی/تصویب طرح موضعی محله کن


رییس دبیرخانه کمیسیون ماده 5 شهر تهران از افزایش 50 درصدی سرانه های خدماتی پایتخت خبر داد و گفت: طرح موضعی محله کن در این کمیسیون تصویب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، علی اشراقی رییس دبیرخانه کمیسیون ماده 5 شهر تهران در بیست و دومین جلسه سال 99 کمیسیون ماده 5 شهر تهران درباره تصویب طرح موضعی محله کن گفت: حوزه قلمرو عمومی باغات کن محدوده گسترده ای به وسعت هزار و 72 هکتار بوده و شامل فضاهای پیرامونی از جمله باغات خرمالو و اراضی کشت اجباری است؛ خودِ محله کن به لحاظ جغرافیایی، در شمال غرب تهران و جنوب روستاهای سولقان و امامزاده داود (ع) قرار گرفته و در وضع موجود دارای بافت ارگانیک و ریزدانه است.

وی افزود: بر اساس مصوبه سال 95 کمیسیون ماده پنج  شهر تهران و تکالیف مندرج در مصوبه سال 98 شورای عالی شهرسازی و معماری ایران، در راستای حفظ کیفیت فضایی بافت ارزشمند این محله، طرح ویژه بازآفرینی محله کن با رویکرد طراحی شهری به وسعت 100 هکتار تهیه شده که پس از بحث و بررسی کارشناسی در جلسات کارگروه فنی، اصلاحات لازم صورت گرفته و در بیست و دومین جلسه کمیسیون ماده پنج سال جاری موضوع مطرح و با طرح موضعی محله کن موافقت شد.

اشراقی گفت: قلمرو طراحی شهری این محدوده منطبق بر محله کن بوده که به واسطه ارزش های تاریخی، کالبدی و اجتماعی به عنوان عرص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 50 درصدی سرانه های خدماتی/تصویب طرح موضعی محله کن

افزایش 50 درصدی سرانه های خدماتی/تصویب طرح موضعی محله کن