مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اسفند 1399 ساعت 10:152021-03-14سياسي

محمدیاری: پاسخ استعلامات طرح بندر تالش هرچه سریع تر ارائه شود


نماینده مردم طوالش در محلس مجلس با اشاره به برخی از مشکلات حوزه انتخابیه خود، بیان کرد: در پاسخ به استعلامات مربوط به طرح بندر چند منظوره تالش تسریع شود.

- نماینده مردم طوالش در محلس مجلس با اشاره به برخی از مشکلات حوزه انتخابیه خود، بیان کرد: در پاسخ به استعلامات مربوط به طرح بندر چند منظوره تالش تسریع شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسن محمدیاری نماینده مردم طوالش در مجلس در تذکر شفاهی جلسه علنی امروز مجلس خطاب به رییس جمهور، وزیر کشاورزی، رییس سازمان جنگل ها و رییس سازمان محیط زیست گفت: در پاسخ به استعلامات مربوط به طرح بندر چند منظوره تالش تسریع شود، چرا که در این طرح، اشتغال و ترانزیت چوب در منطقه می تواند تغییر و تحول ایجاد کند، امیدوارم پاسخ این استعلامات در اسرع وقت داده شود.

وی افزود: سد ملی شفارود شاهراه و تامین کننده آب صنعتی و کشاورزی و شرب منطقه غرب استان گیلان است، اما متاسفانه پیشرفت این سد با کندی مواجه است، علت آن هم عدم تامین مصالح و سیمان است، خواهش می کنم وزیر نیرو توجه ویژه ای به این مهم داشته باشد.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس عنوان کرد: همچنین لازم است آقای نوبخت و رییس جمهور دستور دهند تا کنارگذر تالش هر چه سریعتر تکمیل شود تا مشکل عمده ترافیکی حل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمدیاری: پاسخ استعلامات طرح بندر تالش هرچه سریع تر ارائه شود

محمدیاری: پاسخ استعلامات طرح بندر تالش هرچه سریع تر ارائه شود