مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اسفند 1399 ساعت 10:202021-03-14سياسي

برگزاری طرح نوروزی «آرامش بهاری» در 15 امامزاده و بقعه متبرکه قزوین


معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین اعلام کرد: به مناسبت سال نو طرح «آرامش بهاری» در 15 بقعه متبرکه شاخص استان با برپایی غرفه های جدید اجرا می شود.

- برگزاری طرح نوروزی آرامش بهاری در 15 امامزاده و بقعه متبرکه قزوین ایسنا/قزوین معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین اعلام کرد: به مناسبت سال نو طرح آرامش بهاری در 15 بقعه متبرکه شاخص استان با برپایی غرفه های جدید اجرا می شود.

حجت الاسلام رضا نوروزی در جلسه استانی طرح نوروزی آرامش بهاری گفت: برگزاری مراسم ویژه تحویل سال، برپایی خیمه های معرفت، برپایی غرفه های انتظار و مهدویت، کودک ونوجوان، مشاوره و عفاف و حجاب، برگزاری ویژه برنامه های فرهنگی، قرآنی و مناسبتی و نصب تابلوهای نمایشگاهی ازجمله برنامه های طرح آرامش بهاری در سال جدید است.

وی با اشاره به شرایط کرونایی کشور طی یکسال اخیر افزود: طرح آرامش بهاری که همه ساله از 28 اسفند تا 15 فروردین در بقاع متبرکه برگزار می شود و طبق برنامه ریزی انجام شده 61 امامزاده و بقعه ما مجری طرح نوروزی آرامش بهاری در نوروز 1400 بودند ولی با توجه به شرایط حاکم و شیوع بیماری کرونا به 15 امامزاده بقعه کاهش یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری طرح نوروزی «آرامش بهاری» در 15 امامزاده و بقعه متبرکه قزوین

برگزاری طرح نوروزی «آرامش بهاری» در 15 امامزاده و بقعه متبرکه قزوین