مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اسفند 1399 ساعت 10:202021-03-14اقتصادي

واحد پیش تصفیه دستگاه های تصفیه آب اسمز معکوس صنعتی (RO)


پیش تصفیه دستگاه های تصفیه آب صنعتی RO یکی از مهم ترین بخش های دستگاه است، که انتخاب درست و کیفیت مواد و مکانیزم های استفاده شده در آن تاثیر مستقیمی بر عملکرد فیلتر ممبران، - طول عمر آن و در نتیجه بازدهی کل دستگاه تصفیه آب صنعتی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام آبین، فیلترهای ممبران صنعتی استفاده شده در آب شیرین کن های صنعتی اسمز معکوس، یکی از پرهزینه ترین بخش های دستگاه می باشند، که محافظت از آنها تاثیر زیادی در کاهش هزینه های نگهداری از دستگاه خواهد داشت.

ساختار پلی آمیدی لایه های ممبران اسمز معکوس (RO) به میزان PH، عوامل اکساینده مانند کلر و ازن، ترکیبات آلی، جبلک ها، باکتری ها و ذرات معلق و درشت در آب ورودی بسیار حساس می باشند؛ بنابر این استفاده از واحد پیش تصفیه با مواد شیمیایی و یا روش های مکانیکی مناسب، یکی از ضرورت های هر دستگاه تصفیه آب صنعتی می باشد.

با توجه به نوع آب ورودی، نوع طراحی سیستم و هدف تصفیه آب صنعتی می توان از هر یک از موارد زیر در بخش پیش تصفیه دستگاه تصفیه آب صنعتی استفاده کرد.

چنانچه قصد خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی را دارید و یا برای اصلاح و یا پیاده سازی بخش پیش تصفیه آب شیرین کن های صنعتی نیازمند مشاوره و راهنمایی هستید، از طریق شماره های زیر با کارشناسان وب سایت www.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحد پیش تصفیه دستگاه های تصفیه آب اسمز معکوس صنعتی (RO)

واحد پیش تصفیه دستگاه های تصفیه آب اسمز معکوس صنعتی (RO)