مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اسفند 1399 ساعت 10:252021-03-14اقتصادي

آماده باش کامل توزیع برق شیراز در ایام نوروز


معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق شیراز گفت: ایام نوروز امسال نیز با توجه به قرار داشتن در شرایط شیوع کرونا، نیروهای عملیاتی این شرکت در آماده باش کامل قرار خواهند داشت.

- ایسنا/فارس معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق شیراز گفت: ایام نوروز امسال نیز با توجه به قرار داشتن در شرایط شیوع کرونا، نیروهای عملیاتی این شرکت در آماده باش کامل قرار خواهند داشت.

محمدرضا منصوری صبا یکشنبه 24 اسفند به خبرنگاران گفت: با توجه به موضوع شیوع کرونا و تاکید بر حضور شهروندان در خانه و خودداری از انجام سفرهای غیرضرور درون و برون شهری و بین استانی، موضوع تامین برق مطمئن و پایدار و پیشگیری از بروز مشکل و رفع مشکلات احتمالی، بیش از سال های گذشته، اهمیت دارد.

وی با بیان اینکه شرکت توزیع نیروی برق شیراز طی یکسال گذشته، به عنوان یک نیروی پشتیبان، همواره در کنار مدافعان سلامت قرار داشته است، گفت: در ایام تعطیلات پایان سال و ابتدای سال جدید هم با تمام توان در راستای تامین برق مطمئن و پایدار مشترکان خصوصا مراکز بهداشتی و درمانی و دیگر نقاط حساس، تلاش خواهیم کرد.

منصوری صبا با بیان اینکه کل ماموریت های برون استانی و مرخصی های پرسنل قسمت های فوریت های برق در ایام پایانی سال و ابتدای سال جدید لغو شده است، گفت: همه نیرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش کامل توزیع برق شیراز در ایام نوروز

آماده باش کامل توزیع برق شیراز در ایام نوروز