مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اسفند 1399 ساعت 10:252021-03-14سياسي

انجام تست رپیدنت توسط نیروهای بسیجی در مبادی ورودی گچساران


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران گفت: روزانه 110 الی 150 تست رپیدنت از مسافرانی که قصد ورود به شهرستان دارند توسط نیروی بسیجی دریافت می شود.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران، سرهنگ باقر پسنده در نشست ستاد مقابله با بیماری در 2 مرحله در حال اجرا است.

 وی با بیان اینکه مرحله نخست این طرح در آذرماه  با تفاهم نامه ای که بسیج با وزارت بهداشت منعقد شده است  به مرحله اجرا درآمد، افزود: با اجرای طر ح محله محور شهید سلیمانی شاهد کاهش ابتلا و مرگ و میر این بیماری در این شهرستان بودیم.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران  ابراز کرد : در مرحله نخست این طرح 472تیم رصد ، 61نظارتی و 61 تیم مراقبتی در حال فعالیت بودند.

 پسنده ابراز کرد: در مرحله نخست طرح محله محور شهید سلیمانی نی 17هزار و 67نفر نیروی بسیجی در این طرح مشارکت داشتند.

وی در ادامه به اجرای مرحله دوم این طرح اشاره و اذعان کرد:  در این طرح هم اکنون مبادی ورودی و خروجی شهر توسط نیروی بسیجی  در حال کنترل است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران تصریح کرد: روزانه 110 الی 150 تست رپیدنت  از مسافرانی که قصد ورود به شهرستان دارند توسط نیروی بسیجی دریافت می شود.

 پسنده خاطرنشان کرد: در مرحله دوم اجرای طرح شهید سلیمانی هم اکنون16 تیم در حال فعالیت و این مرحله تا 15 فروردین ماه سال آینده ادامه خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام تست رپیدنت توسط نیروهای بسیجی در مبادی ورودی گچساران

انجام تست رپیدنت توسط نیروهای بسیجی در مبادی ورودی گچساران