مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اسفند 1399 ساعت 10:252021-03-14سياسي

خضریان: بازگشت جزء به جزء به برجام دوبار گزیده شدن از یک سوراخ است


نماینده مردم تهران در مجلس در انتقاد از سخنان رییس جمهور مبنی بر آمادگی ایران برای بازگشت همرمان یا جزء به جزء به برجام گفت: در صورت بازگشت به برجام اقدامات آمریکا مثل رفع مانع فروش نفت، - نماینده مردم تهران در مجلس در انتقاد از سخنان رییس جمهور مبنی بر آمادگی ایران برای بازگشت همرمان یا جزء به جزء به برجام گفت: در صورت بازگشت به برجام اقدامات آمریکا مثل رفع مانع فروش نفت، ایجاد ظرفیت برای تراکنش مالی و استقبال کشورها نیازمند زمانی مشخص برای راستی آزمایی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی خضریان در جلسه علنی امروز(یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی در مورد قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها گفت: مقام معظم رهبری رهبری در دیدار اخیرشان با اعضای مجلس خبرگان رهبری، بر اجرای دقیق این قانون تأکید کردند.

طی چند روز گذشته، از سوی رییس جمهور، وزیر امور خارجه و حسام الدین آشنا، مشاور رییس جمهور ایده بازگشت همزمان به تعهدات برجام در حالی مطرح می شود که حرف قطعی سیاست خارجی ایران برداشتن کامل تحریم از طرف ناقض برجام یعنی آمریکا و راستی آزمایی توسط ایران است و سپس بازگشت ایران به محدودیت های برجامی است.

نماینده مردم تهران با بیان اینکه باید نسبت به ایده رییس جمهور و کابینه نگران باشیم، گفت: شروط فعلی ما برای بازگشت به برجام، جدای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خضریان: بازگشت جزء به جزء به برجام دوبار گزیده شدن از یک سوراخ است

خضریان: بازگشت جزء به جزء به برجام دوبار گزیده شدن از یک سوراخ است