مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اسفند 1399 ساعت 10:352021-03-14اجتماعي

کاهش 41 درصدی میانگین حوادث شهری در اصفهان


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از کاهش 41 درصدی میانگین رخداد حوادث شهری در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: آمادگی لازم برای پیشگیری از حوادث طبیعی و غیرطبیعی در استان در ایام پایان سال و نوروز وجود دارد.

- ایسنا/اصفهان مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از کاهش 41 درصدی میانگین رخداد حوادث شهری در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: آمادگی لازم برای پیشگیری از حوادث طبیعی و غیرطبیعی در استان در ایام پایان سال و نوروز وجود دارد.

منصور شیشه فروش در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به برگزاری جلسات ستاد مدیریت بحران استان اصفهان برای برنامه ریزی ایام نوروز از یک ماه پیش، اظهار کرد: کمیته پیشگیری و کنترل حوادث در تعطیلات پایان سال و نوروز تشکیل و وظایف دستگاه های امدادی با هدف کنترل و نظارت بر ترددها، ایمنی و رعایت پروتکل های بهداشتی و مصوبات ستاد ملی کرونا مشخص شده است.

وی از استقرار 620 تیم امدادی در قالب 4 هزار و 500 نفر نیروی عملیاتی در ایام تعطیلات آخر سال و نوروز در استان خبر داد و گفت: این تیم ها متشکل از 177 پایگاه اورژانس جاده ای و شهری، 46 پایگاه هلال احمر، 42 راهدارخانه، 12 پایگاه پلیس، در کنار 108 تیم عملیاتی شهرداری ها و همچنین فوریت های شرکت برق، آب، گاز است که وظایف آنها ابلاغ شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 41 درصدی میانگین حوادث شهری در اصفهان

کاهش 41 درصدی میانگین حوادث شهری در اصفهان