مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اسفند 1399 ساعت 11:002021-03-14سياسي

آموزش و پرورش از ارکان توسعه سیاسی و اقتصادی است


آموزش و پرورش با تربیت نسلی دغدغه مند نسبت به توسعه و پیشرفت کشور در ابعاد مختلف یکی از ارکان توسعه سیاسی و اقتصادی به شمار می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، علیرضا نصری ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه مدیر آموزش و پرورش این شهرستان اظهار داشت: آموزش و پرورش با تربیت نسلی دغدغه مند نسبت به توسعه و پیشرفت کشور در ابعاد مختلف یکی از ارکان توسعه سیاسی و اقتصادی به شمار می رود.

وی افزود: حضور پرشور و نشاط مردم در انتخابات پیش رو برگ زرین دیگر را در تاریخ جمهوری اسلامی ایران رقم خواهد زد و مجموعه آموزش و پرورش در این راستا نقش بسزایی دارد.

فرماندار شهرستان قشم تصریح کرد: برای حفظ سلامت دانش آموزان و معلمان باید بهره گیری از ابزارهای نوین تقویت شود.

600 دانش آموز قشمی از آموزش های آنلاین محروم هستند امام جمعه شهرستان قشم نیز توجه آموزش و پرورش شهرستان قشم  به مسائل انقلابی را مطلوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: باوجود تمامی تلاش های شبانه روزی صورت گرفته در سنوات اخیر، آموزش و پرورش قشم همچنان تا قله های افتخار فاصله دارد که برای دستیابی به آن باید روند موجود حفظ شود.

حجت الاسلام میثم تارم افزود: محرومیت و فقر تاریخی جزیره قشم از جمله مهمترین عواملی است که روند دستیابی آموزش و پرورش قشم به جایگاهی واقعی را کند کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش و پرورش از ارکان توسعه سیاسی و اقتصادی است

آموزش و پرورش از ارکان توسعه سیاسی و اقتصادی است