مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اسفند 1399 ساعت 11:052021-03-14دانش

کلیات «سند تشکیل و تحکیم خانواده دانشگاهیان» تصویب شد


جلسه 354 شورای اسلامی شدن دانشگاه ها و مراکز آموزشی به ریاست منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، جلسه 354 شورای اسلامی شدن دانشگاه ها و مراکز آموزشی به ریاست  الزام مورد توجه قرار دهند.

در ادامه حسین سلیمی رییس دانشگاه علامه طباطبایی با بیان اینکه در مباحث مهم و اولویت دار همچون ازدواج نباید فقط به سندنویسی اکتفا کرد، پیشنهاد داد: یک ستاد اجرایی در کنار این سند ایجاد شود تا زمان تصویب سند، موانع ازدواج دانشگاهیان مورد توجه قرار گیرد و با توجه به امکانات موجود نسبت به رفع آنها اقدام شود.

در ادامه علیرضا منادی رییس کمیسیون آموزش مجلس با تأکید بر اینکه اساتید در تشویق دانشجویان به ازدواج نقش بسیار مهمی دارند، گفت: با توجه به کاهش میل به ازدواج در جامعه، باید اساتید به عنوان تشویق کننده دانشجویان در این زمینه آموزش ببینند چراکه اساتید تأثیر بسیار زیادی بر روی دانشجویان دارند و می توانند دانشجویان را به امر ازدواج سوق دهند.

وی ادامه داد: باید برلی سیاست های تصویبی شورای عالی انقلاب فرهنگی، منابع مالی و تکلیف هر دستگاه مشخص شود، لذا لازم است این سند در مجلس شورای اسلامی نیز تصویب شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلیات «سند تشکیل و تحکیم خانواده دانشگاهیان» تصویب شد

کلیات «سند تشکیل و تحکیم خانواده دانشگاهیان» تصویب شد