مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اسفند 1399 ساعت 11:102021-03-14اقتصادي

خیرات از دیار باقی/دیه جوان ساوجبلاغی صرف ساخت مدرسه شد


مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس البرز با اشاره به اینکه البرز از لحاظ سرانه آموزشی آخرین استان کشور است، گفت: خانواده زنده یاد «محسن والی پور» دیه فرزند خود را که معادل 130 میلیون تومان بود صرف ساخت مدرسه در استان کردند.

- محمد دلاوریان، مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، با اشاره به اینکه سرانه آموزشی استان البرز و نرخ جمعیتی استان متناسب سازی نشده است، گفت: تلاش برای جمع آوری کمک خیرین و تخصیص بودجه کافی در راستای احداث مدارس در سطح استان ادامه دار؛ در این راستا برنامه ریزی هایی نیز صورت گرفته است.

مدیرکل نوسازی و تجهیزات مدارس استان البرز ادامه داد: در این راستا خانواده محسن والی پور جوان ساوجبلاغی در پی یک حادثه در روستای والیان جان خود را از دست داده بود، دیه فرزند خود را برای ساخت مدرسه اهدا کردند.

این مقام مسؤول ضمن تشکر از این اقدام خدا پسندانه، افزود: با این تفاسیر مبلغ 130 میلیون تومان از جانب خانواده محسن والی پور صرف پویش آجر به آجر شد.

وی در ادامه با بیان اینکه البرز از لحاظ سرانه آموزشی به عنوان آخرین استان کشور مطرح است، اضافه کرد: دو پویش طرح آجربه آجر   و من مادرم، بچه های ایران فرزند من با هدف افزایش سرانه آموزشی استان در حال اجرا است که امیدواریم خیرین بیشتری در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیرات از دیار باقی/دیه جوان ساوجبلاغی صرف ساخت مدرسه شد

خیرات از دیار باقی/دیه جوان ساوجبلاغی صرف ساخت مدرسه شد