مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اسفند 1399 ساعت 11:152021-03-14سياسي

رونمایی از کتاب، سایت و نرم افزار تبلیغی ویژه ناشنوایان


در مراسمی از کتاب، سایت و نرم افزار آموزش نماز ویژه ناشنوایان که به همت موسسه آوای علم و ایمان مهرورزان و با همکاری اداره کل تبلیغ تخصصی دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم انتشار یافته رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مراسم رونمایی از کتاب، سایت و نرم افزار تبلیغی ویژه ناشنوایان که به همت مؤسسه آوای علم و ایمان مهرورزان و با همکاری اداره کل تبلیغ تخصصی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم در سالن شیخ طوسی ستاد دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد.

در ابتدای این جلسه حجت الاسلام و المسلمین فراهانی مدیر عامل مؤسسه آوای علم و ایمان مهرورزان ضمن خیر مقدم به مهمانان جلسه، گزارشی از خدمات و فعالیت های فرهنگی و آموزشی مؤسسه اعم از آموزش زبان اشاره، تربیت استاد زبان اشاره، تربیت مبلغین مذهبی مسلط به زبان اشاره، تولید انواع کتاب و نرم افزار آموزشی، دینی و فرهنگی ویژه ناشنوایان و اعزام ناشنوایان به اردوهای فرهنگی زیارتی ارائه نمود.

وی در خصوص اینکه ناشنوایان امکان خواندن کتاب ها را دارند، چرا کتاب های ویژه آنها منتشر می شود، بیان کرد: این تصور وجود دارد کتاب هایی که به زبان فارسی منتشر می شود را ناشنوایان می توانند بخوانند و بفهمند اما این تصور اشتباه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از کتاب، سایت و نرم افزار تبلیغی ویژه ناشنوایان

رونمایی از کتاب، سایت و نرم افزار تبلیغی ویژه ناشنوایان