مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اسفند 1399 ساعت 11:302021-03-14اقتصادي

کالاهای اساسی و ملزومات سفره مردم خط قرمز دولت است


دویست و یازدهمین جلسه شورای هماهنگی اقتصادی دولت روز یکشنبه به ریاست رییس جمهور برگزار و در این جلسه وزیران صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی گزارشی از وضعیت قیمت کالاها در بازار و اقدامات انجام شده برای کاهش قیمت اجناس ارائه کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس جمهور پس از ارائه این گزارش با بیان اینکه تامین کالاهای اساسی و معیشت مردم اولویت نخست دولت بوده است، بر تسریع اقدامات هماهنگ و فوری برای جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت ها و همچنین کاهش قیمت کالاهای مورد نیاز مردم به سطح مطلوب و مناسب تاکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی با اشاره به اینکه دستورات لازم برای جلوگیری از افزایش قیمت کالاها با کنترل صادرات و همچنین افزایش نظارت ها صادر شده است، گفت: معیشت مردم، نظارت بر قیمت ها و جلوگیری از افزایش بی رویه آن در شرایط ویژه شب عید از فوریت بیشتری برخوردار است و دستگاه های مربوطه باید نظارت های خود را بیشتر کرده و دستورات صادره را عملی کنند تا مردم نتیجه را احساس کنند.

رییس جمهور با بیان اینکه با وجود همه تلاش ها در برخی زمان های مشخص از جمله روزهای پایانی سال برخی سوء استفاده ها و جوسازی ها موجب القای کمبود کالا و در نهایت شوک افزایش قیمت می شود، تصریح کرد: وزارتخانه ها و دستگاه های ذیربط باید با جدیت و دقت بیشتر دستو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کالاهای اساسی و ملزومات سفره مردم خط قرمز دولت است

کالاهای اساسی و ملزومات سفره مردم خط قرمز دولت است