مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اسفند 1399 ساعت 11:452021-03-14حوادث

سرقت در پوشش مأمور گاز/ 2میلیارد ریال طلا در سمنان سرقت رفت


فرمانده انتظامی استان سمنان از وقوع سرقت در پوشش مأمور اداره گاز منزل مسکونی شهر سمنان خبر داد و گفت: در این راستا سه نفر دستگیر و پرونده آن ها به مراجع قضایی ارسال شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار عبدالله حسنی عصر یک شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی سمنان ضمن بیان اینکه بعد از گزارش سرقت به عنف دریکی از منازل مسکونی شهر سمنان موضوع در دست بررسی قرار گرفت، ابراز داشت: طبق شواهد و اطلاعات موجود مشخص شد که و سارق در پوشش مأمور اداره گاز بعد از ورود به منزل مسکونی اموال بانوی خانه را به سرقت بردند.

وی ضمن بیان اینکه طبق تحقیقات تکمیلی و سرنخ هایی به دست آمده دو متهم در اقدامی هماهنگ شناسایی و دستگیر شدند، افزود: نفر سوم پرونده نیز در اقدام غافلگیرانه مأموران انتظامی دستگیر و پرونده تکمیلی این افراد به مرجع قضایی ارسال شده است.

فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه مجرمان دستگیرشده در بازجویی های خود به سرقت طلاجات، وجه نقد، لپ تاپ و غیره اعتراف کردند، ابراز داشت: این سرقت ها به ارزش دو میلیارد ریال بود که با همدستی زن جوانی صورت گرفت.

حسنی از دستگیری سه اراذل واوباش اجیرشده تهرانی که دهم اسفندماه در سمنان یک وکیل را مصدوم کرده و متواری شده بودند نیز خبر داد و تصریح کرد: در این درگیری سه نفر با صور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرقت در پوشش مأمور گاز/ 2میلیارد ریال طلا در سمنان سرقت رفت

سرقت در پوشش مأمور گاز/ 2میلیارد ریال طلا در سمنان سرقت رفت