مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اسفند 1399 ساعت 11:502021-03-14اقتصادي

رشد 110 درصدی مشارکت کرمانشاهیان در جشن نیکوکاری


معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه از رشد یک صد و 10 درصدی مشارکت های مردمی در جشن نیکوکاری نسبت به سال گذشته در این استان خبر داد.

- کرمانشاه- معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه از رشد یک صد و 10 درصدی مشارکت های مردمی در جشن نیکوکاری نسبت به سال گذشته در این استان خبر داد.

غلامرضا نصوری ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به جمع آوری کمک های مردمی در جشن نیکوکاری اظهار کرد: در سال جاری بیش از 30 میلیارد و 32 میلیون تومان کمک مردمی که 2 میلیارد و 629 میلیون تومان آن به صورت نقدی بوده در جشن نیکوکاری در استان کرمانشاه جمع آوری شده است.

وی افزود: کمک های مردمی جمع آوری شده در جشن نیکوکاری استان کرمانشاه در سال جاری نسبت به سال گذشته رشد یک صد و 10 درصدی داشته است.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه با بیان اینکه کمک های مذکور از طریق یک صد و 10 پایگاه ثابت و سیار و چهار درگاه الکترونیکی جمع آوری شده است، گفت: این نهاد همچنان آمادگی لازم برای جمع آوری کمک های نقدی در آستانه سال نو را دارد، تمامی کمک ها پیش از پایان سال بنا به نیت نیکوکاران میان نیازمندان توزیع خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 110 درصدی مشارکت کرمانشاهیان در جشن نیکوکاری

رشد 110 درصدی مشارکت کرمانشاهیان در جشن نیکوکاری