مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اسفند 1399 ساعت 11:502021-03-14اقتصادي

خسارت کرونا در کرمانشاه به 7800 میلیارد تومان رسیده است


پیش بینی می کردیم بیماری کرونا حدود 20 هزار میلیارد تومان به بخش های مختلف استان خسارت وارد کند، اما با مدیریتی خوبی که صورت گرفت این خسارت تاکنون 7800 میلیارد تومان بوده است.

- ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه گفت: پیش بینی می کردیم بیماری کرونا حدود 20 هزار میلیارد تومان به بخش های مختلف استان خسارت وارد کند، اما با مدیریتی خوبی که صورت گرفت این خسارت تاکنون 7800 میلیارد تومان بوده است.

هوشنگ بازوند در نشست امروز(24 اسفند) ستاد ساماندهی امور جوانان استان کرمانشاه، سال 1399 را سال سختی برای بشریت خواند و اظهار کرد: شیوع بیماری کرونا و ادامه دار شدن آن در این سال همه افراد روی زمین را دچار یک دلهره شدید کرد.

وی با بیان اینکه این بیماری علاوه بر آسیب های روحی و روانی به مردم، در ابعاد مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و.

هم زیان های زیادی به کشورهای دنیا و از جمله ایران وارد کرد، گفت: بسیاری از کارشناسان و اقتصاددانان دنیا در همان ماه های ابتدایی شیوع بیماری کرونا اعتقاد داشتند که زیان های شیوع کرونا می تواند تا 15 درصد تولید ناخالص کشورها را از بین ببرد.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: قطعا وقتی کرونا تولید ناخالص کشورهای قدرتمند اقتصادی همچون آلمان، فرانسه و آمریکا را تا حدود 15 درصد کاهش دهد، در کشور ما که علاوه بر بیماری کرونا، گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت کرونا در کرمانشاه به 7800 میلیارد تومان رسیده است

خسارت کرونا در کرمانشاه به 7800 میلیارد تومان رسیده است