مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اسفند 1399 ساعت 12:552021-03-14حوادث

شناسایی عامل فروش داروی غیرمجاز در کردستان


رییس پلیس فتا استان کردستان از شناسایی و کشف پرونده با موضوع فروش داروهای غیرمجاز در شبکه اجتماعی اینستاگرام خبر داد و گفت: متهم با ایجاد یک صفحه اجتماعی شخصی در شبکه اجتماعی اینستاگرام اهداف مجرمانه خود را عملی می نمود.

- مهدی دانش پور در گفت و گو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: در راستای مبارزه با فروش داروهای غیرمجاز و در پی رصد و پایش فضای مجازی کارشناسان پلیس فتا این استان مبنی بر شناسایی صفحه ای که در امر فروش داروهای غیرمجاز فعالیت دارد، موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس فتا با بررسی های به عمل آمده متوجه شدند صاحب حساب با ایجاد صفحه ای در اینستاگرام اقدام به تبلیغ و فروش قرص های غیرمجاز می کند با گذاشتن تصاویر غیراخلاقی و با عنوان قیمت مناسب از افراد متقاضی مبالغی برای ارسال دارو به حساب متهم و سفارش و خرید این گونه داروها می کند.

رییس پلیس فتا استان کردستان گفت: با توجه به حساسیت موضوع و جلوگیری از فروش بیشتر داروهای جعلی و کاهش آسیب های حاصله از عوارض ناشی مصرف این داروهای غیرمجاز مأموران پلیس فتا از طریق صفحه مذکور اقدام به برقراری تماس با متهم و سفارش دارو کردند ولی متهم با زیرکی از حضور به محل قرار و فروش مستقیم دارو خودداری نمود و داروها را از طریق پیک به محل سفارش ارسال می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی عامل فروش داروی غیرمجاز در کردستان

شناسایی عامل فروش داروی غیرمجاز در کردستان