مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اسفند 1399 ساعت 13:152021-03-14اقتصادي

85درصد متقاضیان، وام های ازدواج را دریافت کرده اند


مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: تاکنون 85درصد متقاضیان، وام های ازدواج را دریافت کرده اند و با کمک و عاملیت بانک ها امیدواریم بقیه متقاضیان نیز تسهیلات را دریافت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، علی خلیلی در ششمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان اظهار کرد: در بخش اعظمی از بیانیه گام دوم انقلاب، خودسازی و تمدن سازی بر دوش جوانان است.

وی خاطرنشان کرد: تجربه مثبت و نقش آفرینی جوانان در انقلاب، اشاره شدن 38 بار به عبارت جوانان، آغاز و پایان با جوانان و وجود 36 میلیون جوان 15 تا 40 ساله در کشور که 14 میلیون نفر از آنها دارای تحصیلات عالیه هستند، مواردی است که در بیانیه گام دوم انقلاب آمده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: ایجاد امید و اعتماد در بین جوانان، موضوع خیلی مهمی است که در بیانیه گام دوم انقلاب آمده است.

خلیلی تصریح کرد: تاکنون 85درصد متقاضیان، وام های ازدواج را دریافت کرده اند و با کمک وعاملیت بانک ها امیدواریم باقی متقاضیان نیز  وام را دریافت کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان افزود: همچنین سازمان مردم نهاد آبشار عاطفه ها با همکاری و حمایت اداره کل ورزش و جوانان 265 میلیون تومان جهیزیه پرداخت کرده است و این اتفاق در مبعث رسول گرامی اسلام افتاده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

85درصد متقاضیان، وام های ازدواج را دریافت کرده اند

85درصد متقاضیان، وام های ازدواج را دریافت کرده اند