مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اسفند 1399 ساعت 13:152021-03-14اقتصادي

سهم 95 درصدی صنعت بسته بندی از حوزه چاپ مغفول مانده است


کتاب و مطبوعات فقط 5 درصد صنعت چاپ را تشکیل می دهد در حالی که بقیه آن که مربوط به صنعت بسته بندی است که مغفول مانده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس احمد ابوالحسنی امروز در یک نشست خبری گفت: در ماه های اخیر تلاش کردیم تا جایگاه واقعی صنعت چاپ را به مسئولان و مدیران بخش های مختلف بشناسایم و وجوه دیگر این صنعت را معرفی کنیم.

  رییس اتحادیه چاپخانه داران با بیان اینکه صنعت چاپ فقط شامل کتاب و مطبوعات نیست، افزود: کتاب و مطبوعات در دنیای امروز فقط 5 درصد صنعت چاپ را تشکیل می دهد و بخش عمده این صنت به حوزه های مختلف بسته بندی بر می گردد.

  وی با تاکید بر اینکه صنعت چاپ در ارزآوری برای کشور اهمیت زیادی دارد بیان داشت: صادرات غیرکتابی یکی از بخش های مغفول صنعت چاپ است که باید مورد اهمیت و توجه قرار گیرد.

  ابوالحسنی با انتقاد از بی توجهی به صنف صنعت چاپ در بخش حاکمیتی بیان داشت: نقطه نظرات ما دیده نمی شود و اتحادیه و صنف در بسیاری از تصمیم گیری ها نقش ندارد.

  وی گفت: اتحادیه چاپخانه داران حتی در اتاق اصناف هم جایگاهش به خوبی دیده نشده در حالی که باید  جایگاه اصلی صنعت چاپ در ارشاد و سایر حوزه های حاکمیتی ارتقا یابد.

  رییس اتحادیه چاپخانه داران بیان داشت: در راستای اهداف و برنامه اتحادیه در سال 1400 اقدامات خود را دنبال می کنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم 95 درصدی صنعت بسته بندی از حوزه چاپ مغفول مانده است

سهم 95 درصدی صنعت بسته بندی از حوزه چاپ مغفول مانده است