مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اسفند 1399 ساعت 13:202021-03-14سياسي

تبریز، شهری هنرپرور است


شهردار تبریز با بیان این که هنرسرای حیدربابا اولین موزه ی انفرادی در کشور است، گفت: تبریز همواره به عنوان شهری هنرپرور دارای هنرمندان برجسته و باارزشی بوده است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار تبریز با بیان این که هنرسرای حیدربابا اولین موزه ی انفرادی در کشور است، گفت: تبریز همواره به عنوان شهری هنرپرور دارای هنرمندان برجسته و باارزشی بوده است.

ایرج شهین باهر، امروز یکشنبه 24 اسفند ماه، در مراسم افتتاح هنرسرای حیدربابا، اظهار کرد: ارزش معنوی این هنرسرا بیشتر از سایر پروژه ها است و تلاش می کنیم گام های خوبی در حوزه فرهنگ و هنر برداریم.

وی با بیان این که تاکنون گام های خوبی در حوزه فرهنگ و هنر برداشته شده است، گفت: شهرداری تبریز سعی دارد فضاهای فرهنگی و هنری را بیش از این افزایش دهد و از همه شهروندان دعوت می کنم در ایام عید که به دلیل کرونا امکان سفر به سایر شهرها نخواهد بود، از داشته های شهر خود به ویژه این موزه، بازدید کنند.

وی افزود: هنرسرای حیدربابا در مساحت 1500 متری و با هزینه ی هشت میلیارد تومان احداث شد و در اختیار استاد حسینی عزیز که یکی از افتخارات شهر در حوزه ی هنرهای تجسمی است، قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، موزه آثار استاد احد حسینی با نام هنرسرای حیدربابا با حضور استاندار آذربایجان شرقی، شهردار تبریز و اعضای شورای ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبریز، شهری هنرپرور است

تبریز، شهری هنرپرور است