مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اسفند 1399 ساعت 14:052021-03-14بين الملل

تظاهرات در سالروز قتل جوان سیاهپوست آمریکایی به خشونت کشیده شد+ویدئو


در اولین سالروز قتل یک تکنسین 26 ساله سیاهپوست آمریکایی به دست افسر پلیس «لوییویل» آمریکا، تظاهرات هایی در شهرهای مختلف آمریکا برگزار شد که به خشونت کشیده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در سالروز شلیک مرگبار نیروهای پلیس آمریکا به برونا تیلور تکنسین پزشکی سیاهپوست 26 ساله، معترضان آمریکایی در دو شهر بزرگ نیویورک و لس آنجلس با برگزاری تظاهرات، علیه خشونت پلیس آمریکا و تبعیض نژادی آنها شعار سردادند.

تیلور 26 ساله که یک تکنسین پزشکی سیاهپوست بود، 13 مارس 2020 در حمله نیروهای پلیس لوییویل به آپارتمان محل اقامتش و در جریان درگیری بین آنها با نامزدش کشته شد.

بنا بر گزارش شبکه روسی راشاتودی ، صدها نفر از مردم آمریکا با تجمع در میدان تایمز هایی را به دست گرفته بودند که برای روی آنها نوشته شده بود: جان سیاهپوستان اهمیت دارد و نیروی پلیس را منحل کنید .

گزارش ها حاکی از آن است که در دیگر بخش های شهر نیویورک، معترضان با حمل پلاکاردهایی و فریاد زدن نام تیلور، پل بروکلین را مسدود کرده بودند.

طبق این گزارش، تظاهرات های مشابهی در شهرهای لوییویل ، سیاتل و پورتلند نیز برگزار شد که گرچه اغلب به حالت صلح آمیز برگزار شد اما در ادامه به خشونت کشیده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تظاهرات در سالروز قتل جوان سیاهپوست آمریکایی به خشونت کشیده شد+ویدئو

تظاهرات در سالروز قتل جوان سیاهپوست آمریکایی به خشونت کشیده شد+ویدئو