مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اسفند 1399 ساعت 14:202021-03-14سياسي

سفر به شیراز ممنوع است/برخورد با متخلفان بازار در استان فارس


سفر به شیراز تحت هر شرایطی برای پلاک های غیر بومی ممنوع و تردد در سطح شهر نیز طبق مصوبات از ساعت 21 تا 3 بامداد ممنوع است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عنایت الله رحیمی در جلسه مجازی استانداران با وزیر کشور که با موضوع سفرهای نوروزی، تأمین کالاهای اساسی و انتخابات برگزار شد، گفت: ممنوعیت تردد شبانه از ساعت 21 شب تا 3 بامداد در سطح شهرهای فارس ادامه دارد و با متخلفان برخورد خواهد شد.

وی با بیان اینکه اکنون 25 شهر استان فارس در وضعیت آبی و 11 شهر در وضعیت زرد قرار دارد، گفت: سفر از شهرهای قرمز به استان فارس اکیداً ممنوع است.

رحیمی همچنین با بیان اینکه در حال حاضر موضوع انتخابات در کانون توجهات قرار دارد، گفت: از 130 هیئت اجرایی که باید در فارس تشکیل شود 129 هیئت شکل گرفته و ثبت نام انتخابات ششمین دوره شوراهای شهر نیز آغاز شده است.

استاندار فارس با تاکید بر اینکه همه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در استان فارس اندیشیده شده است، گفت: امیدواریم شاهد حضور کاندیداها از طیف ها و سلایق مختلف در انتخابات باشیم تا این امر موجب ایجاد انگیزه بیشتر برای افزایش مشارکت شود.

وی تصریح کرد: انتظار می رود افرادی که دارای تخصص هستند در این میدان حضور پیدا کنند چرا که در این صورت قطعاً می توانند خدمات مؤثری به مردم ارائه دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر به شیراز ممنوع است/برخورد با متخلفان بازار در استان فارس

سفر به شیراز ممنوع است/برخورد با متخلفان بازار در استان فارس