مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اسفند 1399 ساعت 14:202021-03-14اقتصادي

افزایش 20 درصدی کرایه حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با بیان اینکه نرخ کرایه در بخش حمل و نقل جاده ای عمومی مسافر، طی ایام عید نوروز 20 درصد افزایش یافته است، - ارسلان شکری در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، با بیان اینکه نرخ کرایه در بخش حمل و نقل جاده ای عمومی مسافر استان طی ایام عید نوروز 20 درصد افزایش یافته است، اظهار داشت: برای رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و به دلیل فعالیت ناوگان حمل و نقل با 50 درصد ظرفیت علاوه بر 20 درصد افزایش، 26 درصد نیز به نرخ کرایه ها افزوده می شود.

وی افزود: البته صاحبان شرکت ها و موسسات حمل و نقل مسافر و نیز رانندگان موظف به رعایت این نرخ ها و به تبع آن رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی بوده و در ازای این افزایش باید در تکریم هر چه بیشتر مسافران بکوشند.

شکری اضافه کرد: به خاطر شرایط کرونا یی، باید مسافرت جاده ای تنها با غربال گری مسافران و رانندگان از طریق سامانه های وزارت بهداشت برای شناسایی بیماران احتمالی و ممانعت ورود و استفاده آنها از وسایل نقلیه حمل و نقل جاده ای مسافر انجام شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی ادامه داد: مسافران در صورت بروز هرگونه شکایت و مشکل می توانند مراتب را به سامانه 141برای رسیدگی اداره کل راهداری و حمل و نقل ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 20 درصدی کرایه حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی

افزایش 20 درصدی کرایه حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی