مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اسفند 1399 ساعت 14:502021-03-14سياسي

کتاب «بررسی نص بر دوازده امام(ع)» منتشر می شود


مدیر گروه برنامه­ ریزی، نظارت و ارزیابی پژوهشی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی از انتشار کتاب «بررسی نص بر دوازده امام(ع)» درپاسخ به شبهه برخی مستشرقان و مخالفان مذهب درآینده نزدیک خبر داد.

- قم- مدیر گروه برنامه­ ریزی، نظارت و ارزیابی پژوهشی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی از انتشار کتاب بررسی نص بر دوازده امام(ع) درپاسخ به شبهه برخی مستشرقان و مخالفان مذهب درآینده نزدیک خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، صالحی امیری مدیر گروه برنامه ریزی، نظارت و ارزیابی پژوهشی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی گفت: در پاسخ به شبهه برخی مستشرقان و مخالفان مذهب که مسئله دوازده امام (ع) را ساخته و پرداخته شیعیان می دانند، کتاب بررسی نص بر دوازده امام (ع) تألیف حجت الاسلام والمسلمین مصطفی صادقی توسط نشر پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در آینده نزدیک منتشر خواهد شد.

وی درباره این کتاب افزود: بر اساس روایات بسیاری از رسول خدا (ص) و ائمه معصوم (ع)، شمار دوازده امام از آغاز اسلام مشخص بود، از سوی دیگر روایاتی در دست است که نشان می دهد عموم شیعیان از این نصوص اطلاع نداشتند؛ حتی ادعاهای امامت برخی فرزندان ائمه نشان از آن دارد که گویا به درستی از امامتِ پدران یا برادران خود آگاه نبودند و از این رو ادعاهایی را طرح می کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «بررسی نص بر دوازده امام(ع)» منتشر می شود

کتاب «بررسی نص بر دوازده امام(ع)» منتشر می شود