مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اسفند 1399 ساعت 16:502021-03-14سياسي

اجازه دولت به تعاونی های مرزی برای واردات کالاهای اساسی و میوه


هیات دولت مصوب کرد واردات کالاهای اساسی بدون الزام به ارائه گواهی سایر دستگاه ها از جمله گواهی GMP انجام و در شبکه توزیع کشور عرضه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیأت دولت، هیأت دولت مصوب کرد واردات کالاهای اساسی، ضروری و میوه شامل برنج، چای، دانه های روغنی، مغز گردو، بادام هندی، نهاده های دامی، دام زنده، گوشت گاو و گوساله بدون الزام به ارائه گواهی سایر دستگاه ها از جمله گواهی GMP انجام و در شبکه توزیع کشور عرضه شود.

در این جلسه که به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری برگزار شد، همچنین مقرر گردید میوه های گرمسیری و نارنگی نیز از طریق شرکت های تعاونی مرزنشین و پیله وران از محل ارز حاصل از صادرات سال های 97، 98 و 99 خود بدون الزام به ارائه گواهی سایر دستگاه ها از جمله گواهی GMP انجام و در شبکه توزیع کشور عرضه شود.

هیأت وزیران سازمان دامپزشکی و حفظ نباتات را موظف کرد تمهیدات لازم برای بررسی سریع ارزیابی قرنطینه ای را در مرزها تدارک ببینند.

همچنین به موجب تصمیم دولت، واردات کالاهای اساسی و ضروری یاد شده توسط شرکت های تعاونی مرزنشین و پیله وران از محل صادرات یکدیگر در سال های 97، 98 و 99 خارج از سهمیه ارزی و مقدار تعیین شده بوده و امکان واگذاری ارز حاصل از صادرات پیله وران و شرکت های تعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجازه دولت به تعاونی های مرزی برای واردات کالاهای اساسی و میوه

اجازه دولت به تعاونی های مرزی برای واردات کالاهای اساسی و میوه