مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اسفند 1399 ساعت 16:552021-03-14حوادث

درگیری مرگبار با قاچاقچیان سوخت در آب های مرزی


فرمانده مرزبانی هرمزگان از درگیری مرزبانان در میناب و کشته شدن یک نفر از اهالی کوهستک شهرستان سیریک در آب های استان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمرزبانی هرمزگان سردار حسین دهکی در تشریح این ماجرا گفت: مرزبانان هنگام پایش نوار مرزی و گشتزنی در حوزه استحفاظی در سواحل سیریک و در نزدیکی بندر کوهستک به چندین فروند شناورفعال در قاچاق سوخت که به صورت سازمان یافته از مرزهای آبی کشور خارج شده بودند، برخورد کردند.

قاچاقچیان برای فرار از چنگال قانون، با پرتاب سنگ، چوب، اشیای برنده و راکت های آتش زا سعی در آتش زدن شناور سازمانی و آسیب رساندن به عوامل گشت دریایی را داشتند که مأموران مرزبانی با استفاده از قانون به کارگیری سلاح اقدام به تیراندازی هوایی کردند.

به گفته سرهنگ دهکی در این درگیری مرزبانان برای متوقف کردن شناور قاچاقچیان به سمت موتور شناور تیراندازی کردند که اصابت گلوله به یک نفر از خدمه منجر به کشته شدن وی شد.

حمله به مرزبانی کوهستک فرمانده مرزبانی استان با اشاره به انتشار مطالب و اخبار تحریک آمیز توسط رسانه های معاند در فضای مجازی، گفت: متأسفانه برخی از افراد ناآگاه تحت تأثیر همین مطالب به مقر مرزبانان هرمزگان در اسکله بندر کوهستک حمله ور شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درگیری مرگبار با قاچاقچیان سوخت در آب های مرزی

درگیری مرگبار با قاچاقچیان سوخت در آب های مرزی