مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اسفند 1399 ساعت 17:002021-03-14سياسي

ثبت نام 1995 داوطلب انتخابات شوراها در استان تهران تا امروز


رییس ستاد انتخابات استان تهران درباره آخرین آمار داوطلبان در انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر در استان تهران گفت: کل داوطلبانی که از 20 اسفندماه تا به امروز موفق به ثبت نام شده و ثبت نام آنها نهایی شده است هزار و 995 نفر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ رییس ستاد انتخابات استان تهران آخرین آمار ثبت نام داوطلبان در انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر در استان تهران را اعلام کرد.

شکرالله حسن بیگی رییس ستاد انتخابات استان تهران درباره آخرین آمار داوطلبان در انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر در استان تهران گفت: کل داوطلبانی که از 20 اسفندماه تا به امروز موفق به ثبت نام شده و ثبت نام آنها نهایی شده است هزار و 995 نفر است.

وی ادامه داد: از این تعداد 622 نفر داوطلب در تهران هستند و شهر تهران بیشترین میزان ثبت نام داوطلبان را نیز داشته است همچنین شهرستان فیروزکوه با 14 داوطلب کمترین آمار داوطلبان را در میان 16 شهرستان استان تهران داشته است.

به گفته رییس ستاد انتخابات کشور امروز نیز ثبت نام 719 داوطلب نهایی شده است.

حسن بیگی خاطرنشان کرد: از تعداد افراد ثبت نام کننده در انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر در استان تهران 52 درصد با حضور در فرمانداری ها اقدام به ثبت نام کرده اند و 10 درصد از طریق دفاتر پیشخوان دولت، 19 درصد از طریق ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام 1995 داوطلب انتخابات شوراها در استان تهران تا امروز

ثبت نام 1995 داوطلب انتخابات شوراها در استان تهران تا امروز