مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اسفند 1399 ساعت 17:202021-03-14سياسي

رجعت به روحیه دوران دفاع مقدس؛ نیاز امروز جامعه


روحیه ای که جنگ تحمیلی را به پیروزی رساند، ما را در تمام مراحل موفق کرد و امروز بیش از هر چیز به آن روحیه نیازمند هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سیدعبدالرزاق موسوی در آیین رونمایی از المان تپه نورالشهدا واقع در شهرک میانرود شیراز با گرامیداشت یاد شهدای هشت سال جنگ تحمیلی، اظهار داشت: فضای این جلسه و احساسم با تمام جلسات دیگر متفاوت است چرا که اینجا نمادی است از شهادت.

او با اشاره به اینکه روز شهردار در 25 اسفند ماه با یاد شهید باکری نامگذاری شده است، افزود: حضور در جایگاهی که نام شهدا را تداعی می کند، همه واقعیت های دفاع مقدس را مقابل چشم می آورد.

رییس شورای اسلامی شهر شیراز ضمن عذرخواهی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران، از شهرداری شیراز قدردانی و بیان کرد: ساخت این یادمان از تمام فعالیت های شهرداری شیراز برای من زیباتر و ارزشمندتر است.

موسوی با اشاره به این سخن رهبر انقلاب که می فرماید بزرگداشت شهدا برای ادامه کشور حیاتی است ، بیان کرد: برای درک این سخن باید دید شهدا و رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس چه کردند و چرا امروز بزرگترین ماموریت همه نهاد هایی که مدعی اند در جهت شهدا حرکت می کنند در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خلاصه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رجعت به روحیه دوران دفاع مقدس؛ نیاز امروز جامعه

رجعت به روحیه دوران دفاع مقدس؛ نیاز امروز جامعه