مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اسفند 1399 ساعت 17:352021-03-14سياسي

ارسال 645 اثر به هفتمین جشنواره وقف چشمه همیشه جاری


معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه از ارسال 645 اثر هنری در قالب هشت بخش به دبیرخانه این جشنواره خبر داد و گفت: آثار رسیده در این هشت رشته در هشت استان مختلف کشور بررسی و داوری می شود.

- معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه از ارسال 645 اثر هنری در قالب هشت بخش به دبیرخانه این جشنواره خبر داد و گفت: آثار رسیده در این هشت رشته در هشت استان مختلف کشور بررسی و داوری می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا عادل، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه در تشریح برنامه های هفتمین جشنواره وقف چشمه همیشه جاری که صبح امروز 24 اسفند در سالن اجتماعات ساختمان شهید سلیمانی این سازمان برگزار شد با اشاره به فعالیت های سازمان اوقاف در توسعه و ترویج فرهنگ وقف گفت: ما علاوه بر چاپ کتب و نشریه، حمایت از پایان نامه و تهیه فیلم و مستند در حوزه روابط عمومی همه ساله 20 هزار مبلغ بومی و غیر بومی را به سراسر کشور در راستای ترویج و تبیین فرهنگ وقف اعزام می کند.

وی ادامه داد: یکی از اثرگذارترین گروه ها و اقشاری که می توانند در توسعه و ترویج فرهنگ وقف تلاش کنند، هنرمندان به ویژه هنرمندان تخصصی در هر رشته است؛ به همین جهت یکی از رویکردهای سازمان اوقاف و امور خیریه ارتباط و حمایت از هنرمندانی است که در زمینه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال 645 اثر به هفتمین جشنواره وقف چشمه همیشه جاری

ارسال 645 اثر به هفتمین جشنواره وقف چشمه همیشه جاری