مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اسفند 1399 ساعت 17:452021-03-14اقتصادي

صدور مجوز دولت برای واردات گوشت مرغ با ارز 4200 تومانی


هیأت دولت به شرکت پشتیبانی امور دام کشور اجازه داد تا 50 هزار تُن گوشت مرغ را با استفاده از ارز ترجیحی (4200 تومانی) خریداری و وارد کشور کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه خبرنگاران جوان، هیأت دولت مصوب کرد واردات کالا های اساسی، ضروری و میوه شامل برنج، چای، دانه های روغنی، مغز گردو، بادام هندی، نهاده های دامی، دام زنده، گوشت گاو و گوساله بدون الزام به ارائه گواهی سایر دستگاه ها از جمله گواهی GMP انجام و در شبکه توزیع کشور عرضه شود.

در این جلسه که به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری برگزار شد، همچنین مقرر گردید میوه های گرمسیری و نارنگی نیز از طریق شرکت های تعاونی مرزنشین و پیله وران از محل ارز حاصل از صادرات سال های 97، 98 و 99 خود بدون الزام به ارائه گواهی سایر دستگاه ها از جمله گواهی GMP انجام و در شبکه توزیع کشور عرضه شود.

هیأت وزیران سازمان دامپزشکی و حفظ نباتات را موظف کرد تمهیدات لازم برای بررسی سریع ارزیابی قرنطینه ای را در مرز ها تدارک ببینند.

همچنین به موجب تصمیم دولت، واردات کالا های اساسی و ضروری یاد شده توسط شرکت های تعاونی مرزنشین و پیله وران از محل صادرات یکدیگر در سال های 97، 98 و 99 خارج از سهمیه ارزی و مقدار تعیین شده بوده و امکان واگذاری ارز حاصل از صادرات پیله وران و شرکت های تعاونی مرزنشین به سایر پیله وران و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور مجوز دولت برای واردات گوشت مرغ با ارز 4200 تومانی

صدور مجوز دولت برای واردات گوشت مرغ با ارز 4200 تومانی