مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اسفند 1399 ساعت 18:402021-03-14سياسي

ثبت نام 257 نفر برای انتخابات شوراهای شهر در استان اردبیل


رییس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: با گذشت پنج روز از آغاز ثبت نام داوطلبان ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر در استان اردبیل بیش از 257 نفر برای رقابت در این انتخابات ثبت نام کردند.

- ایسنا/اردبیل رییس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: با گذشت پنج روز از آغاز ثبت نام داوطلبان ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر در استان اردبیل بیش از 257 نفر برای رقابت در این انتخابات ثبت نام کردند.

بهروز ندایی روز یکشنبه 24 اسفندماه در جریان بازدید از فرآیند ثبت نام داوطلبان در اردبیل اظهار کرد: امروز در پنجمین روز از موعد ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای شهر بیش از 100 نفر ثبت نام خود را انجام دادند که تاکنون ثبت نام 62 نفر قطعی شده و مابقی افراد باید با بارگذاری دقیق مدارک و مستندات ثبت نام خود را قطعی کنند.

وی تصریح کرد: با احتساب آمار قطعی ثبت نامی ها در چهار روز گذشته تاکنون 257 نفر در استان برای رقابت در انتخابات شوراهای شهر در سطح استان ثبت نام خود را انجام دادند.

رییس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: ثبت نام 80 نفر هنوز قطعی نشده و این افراد مراحل تکمیلی را سپری می کنند که انتظار می رود کاندیداها در بارگذاری اطلاعات و مدارک مورد نیاز دقت بیشتری را انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام 257 نفر برای انتخابات شوراهای شهر در استان اردبیل

ثبت نام 257 نفر برای انتخابات شوراهای شهر در استان اردبیل