مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اسفند 1399 ساعت 20:002021-03-14سياسي

سرنوشت سربازی که از نماینده سیلی خورد چه شد؟


یک روزنامه گزارش داده که سربازی که یک ماه پیش از نماینده مجلس سیلی خورد به به خشکشویی پلیس راهنمایی و رانندگی منتقل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ روزنامه همدلی نوشت: از روز ی که علی اصغر عنابستانی؛ نماینده مجلس به سرباز راهور سیلی زد بیش از یک ماه می گذرد، اما حالا خبرها از آن حکایت دارد که این سرباز از یگان عملیات راهور به خشکشویی پلیس راهنمایی و رانندگی منتقل شده است تا باقی مانده دوران خدمت خود را آن جا سپری کند.

اقدامی که به نظر می رسد برای جلوگیری از حساسیت های بیشتر باشد، اما معلوم نیست که برای این سرباز تنبیه باشد یا تشویق؟ در ترافیک سنگین تهران تردد از خط ویژه یک نعمت است، به همین دلیل خیلی ها وسوسه می شوند شانس خود را امتحان کنند تا بتوانند از این امکان بهره ببرند.

اما چنین فرصتی قرار نیست به همه برسد، طوری که طبق قانون فقط اتوبوس های خط ویژه، خودروهای امدادی و برخی خودروهای دیگر با شرایط خاص مانند خودروهای تشریفات وزارت خارجه و ریاست جمهوری آن هم با حضور ماشین پیشروی راهور می توانند از خط ویژه استفاده کنند.

ادامه سربازی عابد اکبری در خشک شویی پلیس از این منظر برای جلوگیری از سوءاستفاده احتمالی، معمولاً نیروهای راهور که اکثراً سرباز این مجموعه هستند، ابتدا و انتهای این مسیر عاری از ترافیک می ایستند و سعی می کنن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرنوشت سربازی که از نماینده سیلی خورد چه شد؟

سرنوشت سربازی که از نماینده سیلی خورد چه شد؟