مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اسفند 1399 ساعت 21:252021-03-14اجتماعي

کردستان جزو پنج استان برتر کشور در اجرای طرح کوچ است


معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کردستان گفت: در راستای اجرای طرح کوچ در استان کردستان 279 هزار دانش آموز زیرپوشش این طرح قرار گرفتند که براین اساس کردستان جزو پنج استان برتر کشور در راستای اجرای این طرح قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، افشین خوشگوار در مراسم نمادین طرح کوچ و تقدیر از دانش آموزان فعال این طرح، با تبریک اعیاد شعبانیه ، با بیان اینکه عارضه چاقی، نسل آینده ما را تهدید می کند؛ گفت: یکی از دغدغه های آموزش و پرورش به عنوان متولی تربیت نسل آینده ساز کشور، سلامت روحی روانی و جسمی دانش آموزان است.

وی به بیان گزارشی از اهم اقدامات این معاونت در راستای اجرای طرح کوچ و کنترل وزن دانش آموزان پرداخت و بیان کرد: این طرح به عنوان مهمترین و اصلی ترین برنامه معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش در سالتحصیلی جاری با هدف کنترل وزن و چاقی دانش آموزان در پنج مرحله تدوین شده که چهار مرحله آن اجرایی شده است.

وی افزود: در مرحله اول پایش قد و وزن دانش آموزان جهت تعیین شاخص توده بدنی(BMI) انجام شد که در این مرحله 97 درصد دانش آموزان استان معادل 279 هزار نفر پایش شدند که از این نظر جزو پنج استان برتر کشور قرار داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کردستان جزو پنج استان برتر کشور در اجرای طرح کوچ است

کردستان جزو پنج استان برتر کشور در اجرای طرح کوچ است