مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اسفند 1399 ساعت 21:452021-03-14بين الملل

افزایش انتقادها از آمریکا به خاطر ذخیره سازی واکسن در شرایط کمبود جهانی


در شرایطی که چین قرار است 500 میلیون دوز واکسن به کشورهای دیگر کمک کند، پایگاه خبری هیل از افزایش انتقادها از آمریکا به خاطر ذخیره کردن واکسن در شرایط کمبودهای جهانی خبر داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، پایگاه خبری هیل در گزارشی به انبار کردن دوزهای واکسن کرونا در آمریکا و افزایش فشارها به دولت آمریکا برای به اشتراک گذاشتن واکسنهای اضافی با بقیه کشورهای جهان که با کمبود واکسن مواجه هستند پرداخت.

  هیل نوشت، دولت فدرال آمریکا مقادیر زیادی واکسن ذخیره کرده است در حالی که بقیه جهان با کمبود واکسن دست و پنجه نرم می کنند.

این درحالیست که ایالات متحده واکسن کافی برای واکسیناسیون افراد بزرگسال خود تهیه کرده است تا آنجا که هر فرد بزرگسال می تواند سه بار واکسینه شود و این ذخیره سازی در حال افزایش نیز است.

  با این حال، جو بایدن رییس جمهور آمریکا هفته گذشته دستور داده است که 100 میلیون دوز دیگر واکسن شرکت جانسون اند جانسون (واکسن تک دوزی) خریداری شود.

آمریکا پیش از این 100 میلیون دوز واکسن جانسون سفارش داده بود.

کاخ سفید این ذخیره سازی را اینگونه توجیه کرده است که دوزهای اضافی می تواند در برابر گونه های جدید ویروس کرونا، واکسیناسیون کودکان، مشکلات احتمالی در روند تولید واکسن و یا به عنوان دوزهای تقویت کننده، کمک ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش انتقادها از آمریکا به خاطر ذخیره سازی واکسن در شرایط کمبود جهانی

افزایش انتقادها از آمریکا به خاطر ذخیره سازی واکسن در شرایط کمبود جهانی