مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 00:102021-03-14ورزشي

چرا ایران شانسی برای تغییر میزبانی بحرین ندارد؟


فدراسیون فوتبال راه حلی برای تغییر میزبانی بحرین ندارد و باید هر چه زودتر تدارکات لازم برای بازی در این کشور را برای تیم ملی فراهم کند.

- فدراسیون فوتبال راه حلی برای تغییر میزبانی بحرین ندارد و باید هر چه زودتر تدارکات لازم برای بازی در این کشور را برای تیم ملی فراهم کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تنها شرط کنفدراسیون فوتبال آسیا برای تغییر میزبان های مرحله گروهی انتخابی جام جهانی در آسیا، مخالفت سایر همه تیم های هر گروه است.

در حال حاضر ایران یکی از تیم هایی است که به انتخاب بحرین به عنوان میزبان گروه سوم اعتراض کرده و خواهان برقراری عدالت و برگزاری مسابقات در تهران است چرا که در دور رفت مسابقات فقط یک بازی خود را در خانه برگزار کرده است.

با این حال در کنفدراسیون فوتبال آسیا هیچ گوش شنوایی وجود ندارد و آن ها برای تغییر تصمیمات خود فقط یک راه را پیش روی کشورهایی مانند ایران و اردن قرار داده اند که به تصمیمات این کنفدراسیون معترض هستند.

در نتیجه تنها راه حل فدراسیون فوتبال برای تغییر میزبانی از بحرین به ایران، جلب نظر موافق عراق، کامبوج و هنگ کنگ است که آن ها هم باید به صورت متمرکز در بحرین به میدان بروند تا بازی های باقی مانده تمام شود و تکلیف تیم های صعود کننده به مرحله سوم انتخابی جام جهانی در آسیا مشخص شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا ایران شانسی برای تغییر میزبانی بحرین ندارد؟

چرا ایران شانسی برای تغییر میزبانی بحرین ندارد؟