مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 03:352021-03-15اقتصادي

واگویه های یک تولید کننده از تخریب دامداری اش با وعده و وعید! +فیلم


«حمایت از تولید» از جمله شعار های پرتکراری است که مسئولان پرشماری آن را سر می دهند، اما در عالم واقع، اغلب چیزی جز سراب نیست؛ این را می شود از واگویه های دامداری فهمید که سال های متمادی در نزدیکی پایتخت به تولید اشتغال داشته و دارد، - این وعده موجب خرید آن زمین و جابجایی دام ها و تجهیزات در اسرع وقت می شود که زمان زیادی نیاز نیست تا اشتباه بودنش مشخص گردد؛ اشتباه از این رو که مجوز قبلی دامداری باطل می شود بی آنکه مجوز جدید صادر شود.

انگار نه انگار وعده هایی داده شده است.

وعده هایی که ظاهرا داده شدند تا ایشان را به جابجایی دام هایشان مجبور کنند! ماجرا زمانی عجیب تر می شود که حتی با محصور کردن زمین جدید با فنس هم مخالفت می شود که در نهایت با ورود دادستانی به ماجرا و صدور مجوز این کار، فنس کشی به انجام می رسد و مطابق دستور صادر شده، کانکسی هم در محوطه گذاشته می شود.

مسیری که دامدار در ادامه ش می کوشد با سقف زدن بخشی از زمین برای نگهداری گاو ها ادامه اش دهد که در زمانی کوتاه به صدور دستور تخریب و اجرای آن منجر می شود.

رهاورد این اتفاقات، وارد آمدن آسیب هایی به مالکان گاوداری است که از دست رفتن گوساله های دوقلو بعد از زایمان، از جمله آنهاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگویه های یک تولید کننده از تخریب دامداری اش با وعده و وعید! +فیلم

واگویه های یک تولید کننده از تخریب دامداری اش با وعده و وعید! +فیلم