مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 04:152021-03-15ورزشي

زمستان در ورزش های زمستانی؟/ بهمن ناکارآمدی و خانواده سالاری ادامه دارد


ورزش های زمستانی دچار بحرانی فزاینده و دامنه دار است و روز به روز بیشتر به سقوط و نابودی نزدیک می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، عیسی ساوه شمشکی بالاخره بعد از حدود 30 سال ریاست بی ثمر در اسکی، به دلیل بازنشسته بودن، از فدراسیون رفت تا نویدبخش پایان انحصارگرایی در ورزش های زمستانی و فدراسیون باشد اما با وجود رفتن پدر، سلطه خاندان در فدراسیون به پایان نرسید.

  در چند سال ابتدایی دوران عیسی ساوه شمشکی ، اسکی نتوانست عملکرد قابل توجهی داشته باشد اما در سالهای آخر ریاست، این ورزش در مسابقات آسیایی به مدال در رشته صحرانوردی دست پیدا کرد اما مرور این سالها، یک ناکارآمدی و رخوت را نشان می دهد که هرگز برای آن چاره ای اندیشیده نشد.

همین نیز این ورزش را به یک حیاط خلوت تبدیل کرد و باعص شد تا به رشدی دامنه دار و همه جانیه نرسد و صرفا در اختیار یک اقلیت باشد.

بعد از بازنشسته شدن وی، تاریکی بر ورزش زمستانی ایران ادامه یافت و هنوز بعد از گذشت سالها، خبری از روشنایی نیست؛ به طوری که در این سالها هر روز شاهد افول ورزش های زمستانی بوده ایم.

  * حکومت خانوادگی در اسکی با وجود رفتن ساوه شمشکی پدر، انتخاب روسای متعدد هم کار اسکی را راه نینداخت و حتی بر حاشیه های تنها فدراسیون زمستانی کشورمان اضافه کرد؛ به طوری که این حاشیه ها حا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمستان در ورزش های زمستانی؟/ بهمن ناکارآمدی و خانواده سالاری ادامه دارد

زمستان در ورزش های زمستانی؟/ بهمن ناکارآمدی و خانواده سالاری ادامه دارد