مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 05:452021-03-15پزشكي

200 نفر روز امدادگر گنبدی در ایام نوروز خدمات می دهند


مدیر جمعیت هلال احمر شهرستان گنبدکاووس گفت: از 25 اسفندماه تا 15 فروردین ماه 1400 حدود 200 نفر روز در پایگاه های این جمعیت به مردم خدمات می دهند.

- اصغر نودهی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: طرح امدادی نوروز در دو پایگاه سه راهی اینچه برون و ایمر از 25 اسفندماه امسال تا 15 فروردین 1400 اجرا می شود و در این طرح حدود 200 نفر روز به مردم خدمات ارائه می دهند.

وی با اشاره به همه گیری و شیوع حضوری آموزش دیده و 22 هزارو 804 نفر نیز کمک های اولیه، فوریت ها، حوادث، سوانح و بهداشت فردی را به صورت مجازی آموزش دیدند.

وی بیان کرد: در کاروان سلامت امسال پنج پزشک متخصص و دو پزشک عمومی در روستاهای محروم و مناطق آسیب دیده خدمات ارائه داده و بسته های معیشتی و 10 میلیون دارو بین بیماران توزیع شده است.

نودهی گفت: در حال حاضر 27 خانه هلال در سطح شهرستان با هدف افزایش تاب آوری جامعه روستایی افتتاح شده و تاکنون در قالب نذر آب یک، دو و سه 12 خانه هلال در مناطق محروم سیستان و بلوچستان به بهره برداری رسیده است.

وی ضمن قدردانی از مشارکت خیرین در امدادرسانی به حادثه دیدگان حوادث طبیعی بیان کرد: به همت نیکوکار گنبدی حاج محمد شهرکی دو کامیون لوازم ضروری و بهداشتی به مناطق زلزله زده سی سخت در استان کهکیلویه و بویراحمد ارسال شده و تاکنون با مشار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

200 نفر روز امدادگر گنبدی در ایام نوروز خدمات می دهند

200 نفر روز امدادگر گنبدی در ایام نوروز خدمات می دهند