مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 05:552021-03-15اقتصادي

آستان قدس در حال بررسی طرح توسعه امامزاده سید عباس بجنورد است


طرح توسعه امامزاده سید عباس با قوت دنبال می شود و این مجموعه در متراژ 30 هکتاری اجرا خواهد شد.

- محمدعلی شجاعی در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: آستان قدس در حال بررسی طرح توسعه امامزاده سید عباس است و بعد از اتمام بررسی ها مقرر شد تا در طی هفته جاری معاون عمرانی آستان قدس برای بازدید از این مکان و اجرای این پروژه به استان سفر کند.

وی با اشاره به گسترش داده این طرح، گفت: اجرای این طرح تنها در محدود امامزاده نیست و حدود 9 هکتار از زمین شهرداری، 2 هزار مترمربع زمین بنیاد شهید و هفت تا هشت دهم از زمین میراث فرهنگی و بخشی از زمین ترمینال که درمجموع نزدیک به 30 هکتار برای این طرح منظور شده است.

استاندار خراسان شمالی افزود: این یک طرح بزرگ است که بعد از نهایی شدن به سراغ چگونگی اجرای کار می رویم که یا آستان قدس کل طرح را بر عهده می گیرد و یا در بحث اجرای می توان به سرمایه گذار دیگری نیز واگذار شود.

وی تصریح کرد: در اجرای این طرح اگر شهرداری پیش قدم شود برای استان بهتر هست چراکه سهمی به سرمایه گذار داده نخواهد شد و خود شهرداری از آن منتفع خواهد شد که موجب ایجاد اشتغال نیز می شود.

شجاعی بابیان اینکه خراسان شمالی استانی است که سالانه در مسیر تردد 20 میلیون مسافر قرار دارد اما هم اکنون سهم خاصی از جذب مسافر ندارد، تصریح کرد: با س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آستان قدس در حال بررسی طرح توسعه امامزاده سید عباس بجنورد است

آستان قدس در حال بررسی طرح توسعه امامزاده سید عباس بجنورد است