مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 05:552021-03-15اقتصادي

روایتی از خبرنگاری که کارآفرین شد؛ سفره ای بابرکت برای 1200 حصیرباف کرمانی


حمیده امیری بانوی خبرنگار کرمانی ست که توانسته با تلاش فراوان برای فروش آثار زیبای حصیربافان محروم جنوب استان، سفره با برکتی را برای یک هزار و 200 حصیرباف پهن کند.

-   تلاش کمیته امداد برای توانمندسازی مددجویان وی با اشاره به اینکه با وجود تولید انبوه و کیفیت بالای حصیر در استان کرمان اما این تولیدات هنوز بازار خوبی ندارند، اضافه کرد: بعضی از این حصیربافان، افرادی هستند که به شهر نیامده اند، سواد، موبایل و شبکه های مجازی را هم ندارند بنابراین نمی توانند با شرایط امروز به بازار وصل شوند و این برای شان خیلی سخت است، بنابراین یکی را می خواستند که بتواند به بازار وصل شان کند و یک پل ارتباطی بین بافنده و بازار شود.

این کارآفرین برتر عنوان کرد: به دلیل ارتباطاتی که داشتم و در مرکز استان هم زندگی می کردم و می توانستم با بازارهای کشور ارتباط بگیرم، این کار را راه انداختم و این حصیربافان زیر پوشش آمده اند و حدود یک هزار و 200 نفر هستند و یک پیج اینستاگرامی به اسم چیچک داریم و فعالیت می کنیم.

امیری یادآور شد: تاکنون 52 بافنده ثبت سیستم کمیته امداد امام خمینی (ره) شده اند و تمام آنها زیرپوشش کمیته امداد هستند هرچند حصیربافان زیادی در مناطق جنوب استان کرمان هستند اما ما مددجویان کمیته امداد را زیر چتر چیچک آوردیم تا بتوانیم آنها را توا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی از خبرنگاری که کارآفرین شد؛ سفره ای بابرکت برای 1200 حصیرباف کرمانی

روایتی از خبرنگاری که کارآفرین شد؛ سفره ای بابرکت برای 1200 حصیرباف کرمانی