مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 06:052021-03-15بين الملل

چرا سفر نتانیاهو به امارات لغو شد؟


یک کارشناس مسائل منطقه با تشریح علت لغو سفر بنیامین نتانیاهو به امارات یادآور شد: به نظر می رسد دولت بایدن حاضر نیست منافع ملی آمریکا را فدای سیاست های منطقه ای اسراییل کند و بهای عادی سازی کشورها با اسراییل را بپردازد.

- یک کارشناس مسائل منطقه با تشریح علت لغو سفر بنیامین نتانیاهو به امارات یادآور شد: به نظر می رسد دولت بایدن حاضر نیست منافع ملی آمریکا را فدای سیاست های منطقه ای اسراییل کند و بهای عادی سازی کشورها با اسراییل را بپردازد.

سید هادی برهانی در گفت و گو با ایسنا در ارزیابی خود از این که طی روزهای اخیر سفر برنامه ریزی شده بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسراییل به امارات انجام نشد و اینکه علت لغو این سفر چه بود؟ گفت: منابع اسراییلی درباره این مسأله دو گزارش مختلف منتشر کردند.

ابتدا بیماری سارا نتانیاهو همسر نتانیاهو و بستری وی در بیمارستان به عنوان دلیل اصلی لغو سفر مطرح شد.

اما در روزهای بعد اعلام شد علت اصلی عدم اجازه دولت اردن به استفاده از فضای این کشور دلیل اصلی لغو پرواز به امارات و نیز لغو سفر نتانیاهو است.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه این اولین بار نیست که چنین اتفاقی می افتد و در طول چند ماه گذشته چندین برنامه سفر نتانیاهو به امارات لغو شده است و این چهارمین بار بود که چنین اتفاقی می افت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا سفر نتانیاهو به امارات لغو شد؟

چرا سفر نتانیاهو به امارات لغو شد؟