مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 06:352021-03-15حوادث

اعدام 4 متجاوز به عنف در مشهد


مدیریت روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل خراسان رضوی، اعلام کرد: حکم اعدام متهمین پرونده تجاوز به عنف در منطقه فریمان صبح امروز در زندان مرکزی مشهد اجرا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، صبح امروز احکام صادره در خصوص پرونده متهمان تجاوز به عنف درمنطقه فریمان در زندان مرکزی مشهد به مرحله اجرا درآمد.

بر پایه همین گزارش متعاقب اعلام شکایت از سوی شکات و اعلام گزارش یک مورد تجاوز به عنف مورخ سوم مهرماه سال جاری، در منطقه سفیدسنگ فریمان از سوی مرجع انتظامی، پرونده ای با همین موضوع و آدم ربایی با تهدید در شعبه اول بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب آن شهرستان تشکیل و پس از شناسایی عوامل جنایت علیه یک مرد و زن کوهنورد و انجام تحقیقات از چهار نفر از متهمان به اسامی روح اله جاویدی راد فرزند علی اکبر دارای سابقه کیفری و متاهل، محمد صیادی باغسنگانی فرزند مهدی و متاهل، محمد حسینی فرزند احمد و محمد وطن دوست فرزند حسین دارای سابقه کیفری و طی تشریفات قانونی، در تاریخ 15 آبان ماه 99 کیفرخواستی نسبت به متهمان صادر شد.

این گزارش می افزاید: با صدور کیفرخواست از سوی دادسرای عمومی و انقلاب فریمان پرونده برای ادامه رسیدگی به دادگاه کیفری یک استان خراسان رضوی ارسال و به صورت ویژه مورد رسیدگی قرار گرفت و نهایتا پس از انجام تحقیقات و اقدامات ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعدام 4 متجاوز به عنف در مشهد

اعدام 4 متجاوز به عنف در مشهد