مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 06:352021-03-15سياسي

حضور حداکثری مردم در انتخابات 1400 در ابعاد داخلی و خارجی اهمیت زیادی دارد


رییس ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: برگزاری انتخابات 1400 در این برهه از زمانی در ابعاد داخلی و خارجی از اهمیت خاصی برخوردار است که باید با حضور و مشارکت حداکثری نقش خود را در راستا دخالت در تعیین سرنوشت سیاسی به نمایش بگذاریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، حسین خوش اقبال امروز در جلسات ستاد انتخابات فرمانداری و شورای تامین شهرستان اسلام آبادغرب، اظهار داشت: تجارب اعضای ستاد انتخابات در این شهرستان مطلوب است و با توجه به حضور نیروهای توانمند در ستاد برای ما نگرانی در حوزه برگزاری انتخابات وجود ندارد.

وی افزود: انتظار داریم قوانین و مقررات انتخابات را با برگزاری دوره های آموزشی برای مجریان تشریح کنید و در بحث اجرا دقت و زمان مورد توجه قرار گیرد.

رییس ستاد انتخابات استان کرمانشاه تصریح کرد: برگزاری این دو انتخابات در این برهه از زمانی در ابعاد داخلی و خارجی از اهمیت خاصی برخوردار است و همه کسانی که به راه امام (ره ) وفادارند و مقام معظم رهبری، شهدا و در مجموع انقلاب و ایران  را دوست دارند باید با حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات نقش خود را در راستا دخالت در تعیین سرنوشت سیاسی به نمایش خواهند گذاشت.

وی اضافه کرد: توجه به مر قانون، امانتداری در آرا مردم  و حفظ بی طرفی در امر برگزاری انتخابات باید مورد اهتمام قرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور حداکثری مردم در انتخابات 1400 در ابعاد داخلی و خارجی اهمیت زیادی دارد

حضور حداکثری مردم در انتخابات 1400 در ابعاد داخلی و خارجی اهمیت زیادی دارد